Monday 20 November 2017

Ninjatrader brokerzy forex


Handel na rynku Forex z Ninjatrader Dołączył do maja 2017 Status: Członek 9 Postów Czy ktoś ma doświadczenie w handlu forex z Ninjatrader? W szczególności patrzę na MB Trading i Interactive Brokers. Oba wydają się być "brokerami biurowymi", co jest plusem. Jeśli chodzi o MB Trading, rozmiar konta może być znacznie mniejszy, a opcja dźwigni wyższa. Z drugiej strony wydaje się, że występują problemy z wykonaniem jednego z pozostałych wątków, nie wiem, czy to po prostu z platformą MT4 Id lubi słuchać innych z Ninjatrader. Jeśli chodzi o IB, wydaje się, że mają najlepszą reputację w zakresie bezpieczeństwa w kwestiach związanych z obsługą funduszy, jednak wymagają one 10 000 depozytu i mniejszej dźwigni finansowej. Istnieją również słabe oceny w Internecie dla obsługi klienta i są problemy z crosspairs handlowych (poza USA). Czy ktoś ma doświadczenie z tymi problemami i korzystania z Ninjatrader z IB dzięki za pomoc. Dołączył: Październik 2006 Status: PIP Sheker 488 Posty Zawsze uważałem, że Ninjatraders to dobra i niezawodna platforma handlowa, do niedawna moi bardzo dobrzy przyjaciele mieli piekło wiele problemów z nimi. Aby było krótko, nie dostarczają dobrych danych do klienci, którzy faktycznie kupili u nich licencję. Zgadnij, co, ci ludzie nawet próbują uzyskać dodatkową wypłatę od tych biednych bezradnych kupców, prosząc ich o dodatkową opłatę za dobre żywienie danych. Opłaty te są miesięcznie więcej. Jestem wstrząśnięty i pytam się, dlaczego nie wrócić do MT4 i szczęśliwie handlować Aby udowodnić, co próbuję powiedzieć, proszę przeczytać okno dialogowe wiadomości e-mail: Temat: RE: FXpro nie podąża za cytatami wykresów i sprzedaży w czasie. W porządku. Naprawdę nie wiem, jak to się mogło stać i sprawdziłem z rozwojem. W tym momencie będą potrzebowali dla mnie powtórzenia problemu po mojej stronie. Plik danych to plik danych, więc nie wierzę, że okno FX pro ma znaczenie, jeśli korzystasz z transmisji na żywo. Jednak to, co mnie interesuje, to to, że po raz pierwszy widzieliście to za 8 lat, czekam z niecierpliwością na dalszą pomoc. Z poważaniem, obsługa klienta Brett Barrett NinjaTrader Temat: Re: Proces myślenia FXpro nie podąża za cytatami wykresów i sprzedażą czasu sprzedaży Hello Brett, Ray i Developers Po nocnym śnie, oto moje przemyślenia na temat tego, co stanie się z Ninja, mam nadzieję, że to pomaga programiści coś robią. Pamiętaj, że podczas symulacji wszystko jest w porządku, a ja nie zauważyłem niczego tak drastycznego. Na symulacji zazwyczaj mam około 10 otwartych wykresów (10 minut) oraz 2 czasy i sprzedaż, FX pro i super dom, które są ze sobą powiązane. Ja zajmuję się handlem za pomocą wykresu na instrumencie, w którym odbywa się handel. Im wybieram instrument na FXpro, a to zmienia Dom, a okno czasu i sprzedaży na dane, które muszę zobaczyć. Ten proces działa dobrze na symulacji. Teraz, kiedy zacząłem korzystać z konta na żywo, używałem tylko 6 wykresów i zauważalne było duże opóźnienie synchronizacji danych między FXpro, wzmacniaczem czasu sprzedaży i Domem. Mój przyjaciel, który porzucił Ninję, ponieważ nie mógł sprawić, by dane działały, powiedział, że próbował Kinectic, ale Ninja trwa całe życie, aby załadować dane na wykresach, więc dane płatne Kinectic nie pomogły mu. Tak więc myśli i ja, zgadzam się z tym teraz, że Ninja, ma bardzo cytowany kodek, który wysysa wszystkie zasoby komputera i tak już nie działa. Jest to coś, o co programiści muszą się przyjrzeć, ponieważ inne programy uruchamiają kilka wykresów, w tym samym czasie i całą pracę. W tej chwili spróbuję użyć ninja tylko do wykonania i porzucenia wykresów. Będzie musiał mieć inny komputer z innym oprogramowaniem, takim jak mt4, lub mb navigator lub FXCM. to jest płynne, a nie hoggingyczne zasoby komputerowe, takie jak Ninja, robią to od dawna. Dziękuję za przekazanie tego programistom i mam nadzieję, że kiedyś będę mógł podejmować decyzje handlowe w oparciu o wykresy ninja. Komputer, którego używam, jest czterordzeniowy, I7, 64-bitowy. Utracił dysk twardy i pamięć, więc nie powinno to stanowić problemu. Więc jak myślisz, jak używać Ninjatrader, czy nie Być zabitym przez ninja czy nie Zawsze uważałem, że Ninjatraders to dobra i niezawodna platforma handlowa do niedawna, moi bardzo starzy dobrzy przyjaciele mieli piekło wiele problemów z nimi. Aby było krótko, nie zapewniają one dobrego źródła danych klientom, którzy faktycznie kupili u nich licencję. Zgadnij, co, ci ludzie nawet próbują uzyskać dodatkową wypłatę od tych biednych bezradnych kupców, prosząc ich o dodatkową opłatę za dobre żywienie danych. Opłaty te są miesięcznie więcej. Jestem wstrząśnięty i pytam siebie, dlaczego nie wrócić do MT4 i szczęśliwie handlować? Ok, Ninjatrader nie jest dostawcą danych ani dostawcą danych. Są interfejsem do zarządzania wykresami i wymianą handlową. Jest to bardzo jasne, gdy kupujesz Ninjatrader, a twój przyjaciel powinien to sobie uświadomić, jeśli zajrzy do tego w najmniejszym stopniu, zanim po prostu ślepo kliknie. Korzystają z paszy cenowej brokerów lub możesz zapłacić za dostawcę danych. Jeśli chodzi o problem z przyjaciółmi z wykresów, wysłałeś tylko dwa pierwsze e-maile. Nie opublikowano żadnych informacji o sposobie rozwiązania problemu. Komputery i programy komputerowe się od czasu do czasu pieprzą, tak to właśnie jest. Ważną rzeczą jest to, w jaki sposób firma zajmuje się tą sprawą, której nie zadaliście. Jak powiedzieliśmy w odpowiedzi, czy po raz pierwszy coś takiego zdarzyło się w ciągu ośmiu lat, nie używam Ninjatrader, więc nie mogę powiedzieć, czy są dobre, czy nie, ale też nie. Nie możesz po prostu przychodzić tutaj i publikować złych opinii na temat firmy za pomocą przesłuchania, powiedz dowodu od przyjaciela, który oczywiście nie spojrzał w odpowiedni sposób na to, na co się zapisał, a następnie opublikuj fragmenty materiału dowodowego, które potwierdzają twoje nieuświadomione opinie . (Najwyraźniej możesz, ale nie powinieneś). Ludzie z Quotthese próbują nawet spekulować o dodatkowej gotówce od tych biednych bezradnych handlowców. Sprawiasz, że brzmią tak, jakby były biednymi, głodującymi dziećmi i ta firma bierze jedzenie z ich stołu. Każdy, kto ma zasoby i kapitał, by handlować, jest daleki od biednych i bezradnych. Broker NinjaTrader Witam Używam wyłącznie ninja i uwielbiam go, handluję futures i polecam MBT, ale jeśli przejdziesz do listy brokerów, tutaj jest link. ninjatraderwebnewpa. ngbrokers. htm Również zacząłem dziennik na temat transakcji na euro na kontraktach terminowych, więc sprawdź to, nazywa się mój przyszły dziennik handlu euro i mam filmy na moim blogu, jeśli chcesz sprawdzić platformę na żywo. Wykresy Tick są tak potężne, wykresy czasu nie są nawet w tej samej lidze. Używam 610 dla trendu i 89 tick dla handlu. Darren fxtradingfactory. Cześć Darren, To jest mój pierwszy post, ale nie jestem nowy na przyszłość i forex. Próbowałem MBT i odnalazłem ich dane nieco inne niż CME podczas wydarzeń z wiadomościami, więc czy jesteś pewien, że to jest dobre dane do handlu na przyszłość, okazało się, że dane Rithmic są znacznie lepsze dla przyszłości. Przetestowałem dane przez brokera Nie znam platformy tradersplatform Jednak FX na MBT był całkiem niezły. Jak by się chciało mieć różne kanały dla różnych instrumentów Zakładam, że potrzebowałbyś licencji na wiele brokerów? Może najlepiej przejść przez IB, ponieważ ich API ma przyszłość i forex, więc możesz zaoszczędzić na kluczu dla jednego brokera. Myśli Hi Darren, To jest mój pierwszy post, ale nie jestem nowy na przyszłość i forex. Próbowałem MBT i odnalazłem ich dane nieco inne niż CME podczas wydarzeń z wiadomościami, więc czy jesteś pewien, że to jest dobre dane do handlu na przyszłość, okazało się, że dane Rithmic są znacznie lepsze dla przyszłości. Przetestowałem dane przez brokera Nie znam platformy tradersplatform Jednak FX na MBT był całkiem niezły. W jaki sposób chciałbyś mieć różne kanały dla różnych instrumentów, które zakładam. Odpowiedziałeś na starego znajomego wątku, To pytanie może być lepiej odpowiedział na forum użytkowników Ninja. Najlepiej, IMHO, użyć dostawcy danych premium dla danych i handlować tymi danymi z brokerem kompatybilnym z Ninja. Brokerzy, tacy jak MB Trading i IB, zapewniają dane za darmo jako usługę dla swoich klientów maklerskich, a wielu może i używa tych darmowych danych do swoich potrzeb. Takie dane dostarczane przez brokera mają jednak różne ograniczenia. Aby uzyskać jak najszybsze i najczystsze dane w formacie itp., Jeśli rozmiar konta czyni go ekonomicznym, najlepszą praktyką byłoby kupowanie danych premium od dostawcy danych, który ma dane w pierwotnej linii biznesowej. i użyj dodatkowego połączenia w Ninja do brokera do umieszczania transakcji. Odpowiedziałeś na starego znajomego wątku, To pytanie może być lepiej odpowiedział na forum użytkowników Ninja. Najlepiej, IMHO, użyć dostawcy danych premium dla danych i handlować tymi danymi z brokerem kompatybilnym z Ninja. Brokerzy, tacy jak MB Trading i IB, zapewniają dane za darmo jako usługę dla swoich klientów maklerskich, a wielu może i używa tych darmowych danych do swoich potrzeb. Takie dane dostarczane przez brokera mają jednak różne ograniczenia. Aby uzyskać jak najszybsze i najczystsze dane w formacie dodatkowym itp., Jeśli wielkość konta jest ekonomiczna, najlepszą praktyką byłoby. Crassius. Dziękuję Ci. Kiedy odpowiedziałem, uświadomiłem sobie, ile lat ma wątek. ale myślę, że to, co odkryłem, może być przydatne dla wielu handlowców i potencjalnych handlowców: dane MB i IB są bezpłatne, jak wspomniałeś, ale nie dostarczają dokładnych danych w czasie rzeczywistym. Ninja sprzedaje dodatkową paczkę o nazwie Kinetick, ale jest to whitelabel DTNIQ lub przynajmniej jakiś podobny typ danych, który działa około 50Miesiąt. Aby otrzymać te dane, musisz mieć konto handlowe, ponieważ tylko wtedy otrzymasz zwolnienie CME za obniżoną opłatą w wysokości 50 miesięcy. Próbuję danych DTNIQ 30 dni, ale do tej pory widzę zerowe różnice w zakresie danych kleszcza z Rithmic. Zakładam, że DTN jest dobrym porównaniem, ponieważ zapewnia tick dla ticku, jeśli chodzi o wymianę. Podsumowując moje zamieszanie tutaj, są brokerzy, którzy dostarczają niefiltrowane i dokładne dane bez płacenia dodatkowych opłat. Rozmawiałem z NinjaTrader dzisiaj i potwierdzili, że jeśli chcesz, aby najlepsze z obu światów, FX i Futures oddzielnie, potrzebujesz licencji wielokrotnego brokera. NinjaTrader Ostrzeżenie o wysokim ryzyku inwestycji: handel kontraktami walutowymi i kontraktami różnicowymi na marżę niesie ze sobą wysoki poziom ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Istnieje możliwość, że możesz ponieść stratę przekraczającą swoje zdeponowane środki, a zatem nie powinieneś spekulować kapitałem, którego nie możesz utracić. Przed podjęciem decyzji o wymianie produktów oferowanych przez FXCM należy dokładnie rozważyć swoje cele, sytuację finansową, potrzeby i poziom doświadczenia. Powinieneś zdawać sobie sprawę z całego ryzyka związanego z handlem na marży. FXCM zapewnia ogólne porady, które nie uwzględniają Twoich celów, sytuacji finansowej ani potrzeb. Treści tej witryny nie należy traktować jako osobistej porady. FXCM zaleca zasięgnięcie porady u niezależnego doradcy finansowego. Kliknij tutaj, aby przeczytać pełne ostrzeżenie o ryzyku. FXCM jest zarejestrowanym Dealerem Komisji Handlu Futures i Detalicznej Giełdy Zagranicznej w Commodity Futures Trading Commission i jest członkiem National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) jest spółką zależną w ramach grupy spółek FXCM (łącznie, Grupa FXCM). Wszelkie odniesienia do tej strony do FXCM odnoszą się do Grupy FXCM. Należy pamiętać, że informacje na tej stronie są przeznaczone wyłącznie dla klientów detalicznych, a niektóre oświadczenia w tym dokumencie mogą nie mieć zastosowania do Uprawnionych Uczestników Kontraktu (tj. Klientów instytucjonalnych), zgodnie z definicją w ustawie o giełdach towarowych, część 1 (a) (12). Kopia praw autorskich 2017 Forex Capital Markets. Wszelkie prawa zastrzeżone. 55 Water St. 50. Floor, New York, NY 10041 USA

No comments:

Post a Comment