Thursday 2 November 2017

89 ema forex trading


Wykładnicza średnia ruchoma - EMA ZMNIEJSZAJĄCA Średnia wykładnicza średnia ruchoma - EMA 12- i 26-dniowe EMA są najpopularniejszymi krótkoterminowymi wartościami średnimi i są używane do tworzenia wskaźników, takich jak średnia ruchoma dywergencja zbieżności (MACD) i procentowy oscylator ceny (PPO). Ogólnie rzecz biorąc, EMA o długości 50 i 200 dni są wykorzystywane jako sygnały długoterminowych trendów. Handlowcy, którzy stosują analizę techniczną, uważają, że średnie ruchome są bardzo użyteczne i wnikliwe, gdy są prawidłowo stosowane, ale tworzą spustoszenie, gdy są niewłaściwie używane lub są źle interpretowane. Wszystkie średnie ruchome powszechnie stosowane w analizie technicznej są ze swej natury wskaźnikami opóźniającymi. W związku z tym wnioski wyciągnięte z zastosowania średniej ruchomej do określonego wykresu rynkowego powinny potwierdzać ruch rynkowy lub wskazać jego siłę. Bardzo często, zanim linia średniej ruchomej wskazała zmianę, która odzwierciedla znaczący ruch na rynku, optymalny punkt wejścia na rynek już minął. EMA służy do złagodzenia tego dylematu w pewnym stopniu. Ponieważ obliczenia EMA kładą większy nacisk na najnowsze dane, to przyśpieszają akcję cenową, dzięki czemu reagują szybciej. Jest to pożądane, gdy EMA jest wykorzystywana do wyprowadzenia sygnału wejścia handlowego. Interpretacja EMA Podobnie jak wszystkie wskaźniki średniej ruchomej, są one znacznie lepiej dostosowane do trendów na rynkach. Kiedy rynek jest w silnym i utrzymującym się trendzie wzrostowym. linia wskaźnika EMA będzie również wykazywać trend wzrostowy i odwrotnie w przypadku trendu spadkowego. Czujny inwestor nie tylko zwróci uwagę na kierunek linii EMA, ale także na relację szybkości zmiany z jednego paska do drugiego. Na przykład, gdy akcja cenowa silnego trendu wzrostowego zaczyna się spłaszczać i odwracać, szybkość zmian EMA z jednego paska do następnego zacznie zmniejszać się do momentu, gdy linia wskaźnika spłaszczy się, a tempo zmiany wynosi zero. Z powodu efektu opóźnienia, w tym momencie, a nawet kilku taktów wcześniej, akcja cenowa powinna już się odwrócić. Wynika z tego, że obserwowanie konsekwentnego zmniejszania tempa zmian EMA mogłoby samo w sobie służyć jako wskaźnik, który mógłby dalej przeciwdziałać dylematowi wynikającemu z opóźnionego efektu ruchomych średnich. Wspólne zastosowania EMA EMA są powszechnie stosowane w połączeniu z innymi wskaźnikami, aby potwierdzić istotne ruchy na rynku i ocenić ich ważność. W przypadku handlowców, którzy handlują rynkami bieżącymi i szybko rozwijającymi się, EMA ma większe zastosowanie. Dość często inwestorzy używają EMA w celu określenia obciążenia handlowego. Na przykład, jeśli EMA na wykresie dziennym wykazuje silny trend wzrostowy, strategia podmiotów handlujących w ciągu dnia może polegać na wymianie tylko długiej strony na wykresie intraday. System 1289: jorgeng: Mam pomysł na system transakcyjny, który generuje dobre wyniki. zysk na rynku. Wykreśl EMA12 przekraczając EMA89 na 15-minutowym wykresie gbpusd. W dniu 5 maja mieliśmy krzyż z emas na 1,8789 (sprzedać), a ponownie krzyż na 1,8423 (kupić) dziś 12 czerwca, zysk z 363 pipsa. Chcę mieć własny handel elektroniczny, ponieważ trudno mi go oglądać przez 24 godziny na dobę. Mam ea z innego wątku krzyża wma520, ale nie zachowuje się tak, jak chcę ema 1289 krzyż. Czy ktokolwiek może naprawić to ema, aby zachowywać się tak jak z ema1289? EA, którą załączyłeś, to krzyż ema 1289. Nazwa tego EA jest wma, ale to dlatego, że ten EA pochodzi z wątku wmacross. To jest krzyż ema 1289. I to z backtestingu: 2006.06.05 16:15 sprzedam 89 0.10 1,8779 1,8983 0,0000 0,00 592.83 2006.06.09 17:15 zamknij 89 0.10 1,8478 1,8983 0,0000 300,40 893,23 Tak więc 05 czerwca to EA zrobiło 300 pipsów. newdigital: EA, który dołączasz to ema 1289 cross. Nazwa tego EA jest wma, ale to dlatego, że ten EA pochodzi z wątku wmacross. To jest krzyż ema 1289. I to z backtestingu: 2006.06.05 16:15 sprzedam 89 0.10 1,8779 1,8983 0,0000 0,00 592.83 2006.06.09 17:15 zamknij 89 0.10 1,8478 1,8983 0,0000 300,40 893,23 Tak więc 05 czerwca to EA zrobiło 300 pipsów. Tak, wiem, ale chcę, żeby EA nie czerpało zysków z 2006.06.09, kiedy nie było krzyża, dzisiaj był krzyż. Jakikolwiek pomysł na zysk 2006.06.09, a nie 2006.06.12 jorgeng: Mam pomysł na system transakcyjny, który generuje dobre zyski na rynku. Wykreśl EMA12 przekraczając EMA89 na 15-minutowym wykresie gbpusd. W dniu 5 maja mieliśmy krzyż z emas na 1,8789 (sprzedać), a ponownie krzyż na 1,8423 (kupić) dziś 12 czerwca, zysk z 363 pipsa. Chcę mieć własny handel elektroniczny, ponieważ trudno mi go oglądać przez 24 godziny na dobę. Mam ea z innego wątku krzyża wma520, ale nie zachowuje się tak, jak chcę ema 1289 krzyż. Czy ktokolwiek może naprawić to ema, aby zachowywać się tak jak z ema1289? Cześć, dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoim systemem. Ale wciąż mam kilka pytań: krzyżyk EMAS 1289 jest TYLKO dla USDGBP lub dowolnej pary. Ramka czasowa MUSI być 15 minutowymi wykresami lub innym czasem. Kiedy wyjść i stoplossa będę wdzięczny, jeśli to wyjaśnisz, dzięki alot4H Crossover (Swing Trading) Dołączył Październik 2007 Status: Członek 105 Wiadomości UPDATE III: Obejrzyj wideo z przeglądu systemu zamieszczonego tutaj. Tło. W grudniu wybieram się na pierwszą rocznicę handlu na Forex. Przez większość ostatnich lat byłem cichym uczestnikiem Forex Factory, więc pomyślałem, że czas poświęcić, dzieląc się czymś, nad czym pracowałem od dłuższego czasu. Nie udaje, że jestem najlepszym handlowcem na tym forum. Mój plan handlu łączy w sobie całą masę składników, które zebrałem przez lata od wielu z was tutaj i w innych miejscach. Dodatki, sugestie i pozytywne komentarze są mile widziane. Negatywne, obraźliwe lub w inny sposób nieodpowiednie komentarze najlepiej zachować dla siebie. Cele. Pamiętaj, że doszedłem do tego, pragnąc systemu, którego mogłabym użyć do zbudowania emerytury. Nie chciałem handlować w pełnym wymiarze godzin. Byłem gotowy na 10-letnie zobowiązanie, które znacznie przewyższyłoby wszelkie konta emerytalne. W budowaniu tego systemu brałem pod uwagę następujące cele szczegółowe: 1. System, który nie wymagałby ode mnie snu w nocy (EST) lub poświęcania dziennie więcej niż 30 minut dziennie. 2. Swing system handlu z mniej niż 15 transakcji miesięcznie w 8-12 par. 3. System, który nie miał drastycznego wpływu na hałas regularnych wiadomości ekonomicznych lub ruchów cen weekendowych. 4. Plan handlu, który ograniczyłby maksymalną wypłatę do nie więcej niż 16 i wygenerował co najmniej 30 zwrotów rocznych. 5. Plan handlu, który był prosty do wyjaśnienia, a nawet prostszy do wykonania. Uwaga na temat systemu. Ten system jest przeznaczony dla handlowców swingujących. Handluję nim, ponieważ nie mam dużo czasu na oglądanie wykresów. Skalpery mogą rozważyć przeniesienie zasad do krótszego okresu czasu i sprawdzić, czy nadal działają. Należy pamiętać, że system ten traci około 45 czasu z przeciętnym R: R 1,34: 1. Musisz być zdyscyplinowanym przedsiębiorcą, który chce stracić kwaterę i oglądać transakcje, które często trwają tygodnie, a czasem miesiące. Piękno systemu polega na tym, że działa on w większości warunków rynkowych i jest opłacalny w porównaniu z okresami rocznymi, w przeciwieństwie do wielu systemów, które działają tylko z powodu specyficznych warunków rynkowych. Główne zasady. Wiele moich ogólnych zasad handlu jest specyficznych dla mnie i mojego mojo do handlu. 1. Wszystkie zasady są łamane. Emocjonalnie muszę zachowywać się jak maszyna, ale mam też mózg i jako takie zdarzają się sytuacje, w których zdrowy rozsądek musi zwyciężyć. 2. 10-15 minut analizy fundamentalnej każdego dnia. 3. Brak handlu w duże święta w USA (nie ma innego powodu, niż dni wolne dla mojej rodziny). Ustawienia mapy. (Patrz załączony domyślny szablon MT4) 1. Świece 4-godzinne 2. 89 SMA (Zamknij) 3. 21 EMA (Zamknij) 4. Prosty niestandardowy wskaźnik MACD (HT: MACD Wskaźnik strategii 4-godzinnej Pobierz tutaj) 5. Pary walutowe: EURUSD , GBPUSD, AUDUSD, USDCAD, EURGBP, EURAUD, EURJPY, GBPJPY, USDJPY, GBPCHF, USDCHF, EURCHF. 6. Opcjonalnie: wskaźnik MA cross alert (kliknij tutaj) - Czapki z głów do Dargane do udostępniania. 1. Maksymalne ryzyko na handel 1 - 2 salda rachunku (w zależności od apetytu na ryzyko). 2. Zysk docelowy na transakcję w wysokości 1 - 2 salda rachunku (równy maksymalnemu ryzyku na handel). 3. Minimalna kapitalizacja 5000. 4. Użyj brokera, który pozwala na mikropozycje (min. 0,01). 5. Maksymalne maksymalne wypłaty 16 (17 przegranych z rzędu lub 25 średnich przegranych z rzędu). Długi sygnał wejściowy. 1. 21 EMA przekracza wartość 89 SMA (21 EMA gt 89SMA) wskazując na zmianę z tendencji niedźwiedziej na zwyżkową. To sygnalizuje, że trwa długa wymiana handlowa. 2. Cena podnosi się, a następnie powraca (zwykle z powrotem do 21 lub 89), przy czym MACD zmienia kolor na czerwony. 3. Wejdź na 1. zamkniętą świecę 4H po tym, jak MACD wróci do koloru zielonego. 4. Długi regulamin wejściowy: a. Cena zamkniętej świecy wejściowej 4H musi być większa niż 21 EMA. Jeśli nie, poczekaj na następny długi sygnał MACD (wzrost ceny, cofnięcie zmiany MACD z zielonego na czerwony, a następnie wspina się ponownie zmieniając MACD na zielony, sygnalizując długi wpis). b. 21 EMA musi mieć wartość większą niż 89 SMA. do. Tylko jeden handel na 2189 krzyż. 5. Długi wpis Stop-Loss jest umieszczany 4-10 pipsów (w zależności od pary) poniżej dolnej części poprzedniego znacznego ruchu (najlepiej znaleźć na wykresie dziennym). Załączony jest wykres pokazujący, co rozumiem przez znaczny ruch. Stop-loss wynosi zazwyczaj 200-400 pipsów w zależności od pary. 6. Długie wejście Take-Profit jest umieszczane w odległości równej liczbie pipsów jako stop-loss (przykład: 200 pip SL 200 pip TP). Po uruchomieniu TP, żaden nowy wpis do 2189 krótkiego skrzyżowania. Krótki sygnał wejściowy. 1. 21 EMA przechodzi poniżej 89 SMA (21 EMA lt 89SMA), wskazując na zmianę z tendencji zwyżkowej na niedźwiedziową. To sygnalizuje oczekujący krótki handel 2. Cena spada, a następnie powraca (zwykle z powrotem do 21 lub 89) z MACD zmienia kolor na zielony. 3. Wejdź na 1. zamkniętą świecę 4H po tym, jak MACD zmieni kolor na czerwony. 4. Zasady dotyczące krótkich zgłoszeń: a. Cena zamkniętej świeczki wejściowej 4H musi być mniejsza niż 21 EMA. Jeśli nie, poczekaj na następny krótki sygnał wejściowy MACD (spadki cen, powtórki zmieniające MACD z czerwonego na zielony, a następnie znowu spada zmieniając MACD na czerwony, sygnalizując krótki wpis). b. 21 EMA musi mieć wartość mniejszą niż 89 SMA. do. Tylko jeden handel na 2189 krzyż. 5. Krótki wpis Stop-Loss jest umieszczany 4-10 pipsów (w zależności od pary) powyżej wysokiego poprzedniego znacznego ruchu (najlepiej znalezionego przy użyciu wykresu dziennego). Załączony jest wykres pokazujący, co rozumiem przez znaczny ruch. Stop-loss wynosi zazwyczaj 200-400 pipsów w zależności od pary. 6. Krótki wpis Take-Profit jest umieszczany w odległości równej liczbie pipsów jako stop-loss (przykład: 200 pip SL 200 pip TP). Po uruchomieniu TP nie ma nowego wpisu aż do 2189 długiego przekroczenia. Zamknij pozycję. W przypadku krzyża 2189 przed osiągnięciem zysku lub zatrzymaniem się, zamknij pozycję na zamknięciu świecy w miejscu krzyża. 2 na 3 przegrane transakcje są zamykane w ten sposób, a nie trafiają na SL, co jest powodem, że średnia zwycięska branża jest 1,34 razy wyższa od średniej traconej. Włączyłem ulotkę dotyczącą transakcji systemowych od 1 stycznia 2009 r. 2017 r. Oto, jak wygląda potencjalny wpis tuż przed tym, jak to się stanie (mój wykres na 11252017 przed potencjalnym krótkim wpisem na GBPJPY). AKTUALIZACJA: Dodałem link do śledzenia transakcji, arkusza kalkulacyjnego kalkulatora rozmiarów, który utworzyłem dla tego systemu. Jeśli chcesz, możesz użyć szablonu. Oto instrukcje. A oto wersja offline. UPDATE II: Tutaj znajduje się link do mojego arkusza kalkulacyjnego dziennika transakcji online, jeśli chcesz oglądać moje postępy. Zacząłem handlować tym live demo na początku września tego roku. Zamierzam rozpocząć transmisję z prawdziwymi pieniędzmi pierwszego dnia roku lub w okolicy, po przegranej passie. Moim celem jest handlowanie tym przez następne 10 lat. Chciałbym osiągnąć 48 średni roczny zwrot i zbudować ładne jajo w ciągu tych 10 lat. Gdybym miał zacząć składać się z 25 000, a gdybym co roku trafiał w cel, miałbym 1,26 miliona pod koniec tych 10 lat. Gdybym miał kontynuować 12 rok, to wyniósłby 2,76 miliona, a w roku 15 osiągnąłby 8,95 miliona. Będzie to wymagało żelaznej dyscypliny i zaangażowania, ale warto. Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć) Ładny i czysty system. Lubię te z predefiniowanymi SL i TP. Kilka punktów. 1. MM. Widzę, że łapiesz duże ruchy. Dodałbym wiele do wygrywających pozycji, kiedy się dogadujecie. To radykalnie zmieni twój wynik. Być może też można poprawić stosunek R: R (TPgtSL). Tylko mój 2.5c 2. Jest to prawie system mechaniczny, nie powiedziałbym, że wymaga 30 minut dziennie, ponieważ trzeba analizować co 4 godziny, jeśli robisz to ręcznie. Tak więc dla tych, którzy chcą wydobyć z niego EA, jedynym niepewnym parametrem byłby poprzedni znaczący ruch. To. 1. Rozważałem dodanie do zwycięskich transakcji, ale jeszcze nie zdecydowałem, jak to będzie działać. Wszelkie sugestie 2. Uzgodniono, że EA może być do tego zbudowana. Przynajmniej wskaźnik, który wysłał e-mail po przekroczeniu 2189, abyś wiedział, że nadszedł czas, aby rozpocząć oglądanie wpisu lub zamknąć bieżący handel. Tło. fontampquotsize3 W grudniu wybieram się na pierwszą rocznicę handlu na Forex. Przez większość ostatnich lat byłem cichym uczestnikiem Forex Factory, więc pomyślałem, że czas poświęcić, dzieląc się czymś, nad czym pracowałem od dłuższego czasu. Nie udaje, że jestem najlepszym handlowcem na tym forum. Mój plan handlu łączy w sobie całą masę składników, które zebrałem przez lata od wielu z was tutaj i w innych miejscach. wskaźnik MACD 4 godziny, podałeś 3 załączone pliki. z którego korzystamy. i każdy pomysł, jak pobrać go na alpari również wtedy, gdy występują sygnały, jest kilka wszystkich w tym samym czasie na różnych parach. Problem polega na tym, że potrzebujesz ogromnej równowagi, aby spełnić wszystkie wymagania dotyczące depozytu zabezpieczającego. Bardzo dobra konfiguracja - świetna robota Nigdy nie byłem fanem MACD (i większości innych oscylatorów), ale masz dość prosty i solidny system wprowadzania, choć osobiście uważam, że poziomy SL są zbyt daleko od wejścia i ogólnie używają poziomów Fibonacciego (rozszerzenia amp konfluencji), a także linii poziomego wzmacniacza dla obu wejść amp wyjścia. Oczekuję na jazdę próbną tą metodą i opublikuję wyniki. Dzięki Dziękuję Teemo za twoje komentarze. Grałem z wieloma różnymi strategiami dla SL i TP i skończyłem używając hl poprzedniego znaczącego ruchu, ponieważ powoduje to dłuższe ramy czasowe i rzadko mnie powstrzymuje. Ponieważ nie mam ogromnej ilości czasu, aby poświęcić się mojemu planowi, chciałem strategii typu "ustaw i zapomnij". Prawdopodobnie masz rację, że istnieje bardziej opłacalna metoda określania sltp. Czekam na twoje wyniki.

No comments:

Post a Comment