Monday 4 December 2017

Murrey math trading system ebook


Kolejny klejnot Carla Sagana (przeczytaj mój pierwszy post Sagan o tym, dlaczego tak bardzo go kocham). Moim początkowym pomysłem było ustawienie historii w niedalekiej przyszłości w klasie. Nauczyciel powiedziałby klasie, że jest to czas czytania, a wszyscy uczniowie wykupili iPada 6.0 i otworzyli aplikację iBooks3D. Każdy uczeń wybierał inną książkę w aplikacji, a hologram 3D osoby historycznej wyświetlałby się na ekranach, a pieniądze byłyby wyświetlane w klasie wypełnionej tymi projekcjami 3D. Odrzuciłem ten pomysł, ponieważ nie chciałem, żeby była to jedna wielka reklama dla Apple i chciałem również stworzyć hołd dla drukowanej książki. Nie sądzę, że pomysł na projekcję 3D jest zbyt odległy od rzeczywistości, zwłaszcza po hologramie Tupaca, który wszyscy przeskoczyliśmy w Coachelli. Dzięki tabletom i czytnikom elektronicznym wydrukowana książka walczy o przetrwanie. Jak mają nadzieję przetrwać, kiedy I8217 ma dziesiątki książek na moim iPadzie (nie wspominając o setkach komiksów, magazynów, muzyki, gier, zdjęć i filmów), które mogę nosić ze sobą wszędzie gdzie się wybieram Więc tak, to jest moja miłość - do drukowanych książek 8211 te grube, wyblakłe, śmierdzące i żółte paczki wiedzy i zabawy, które sprawdzałem w bibliotece szkolnej, która pomogła ukształtować osobę, którą jestem dzisiaj (te i kreskówki, dużo i wiele kreskówek). Naprawdę ciężko było wybrać pięć książek z historii słowa pisanego. To, co pomogło mi wybrać, to nie tylko to, jak dobrze znali się autorzy i książki, ale także, jak łatwo rozpoznać ich kostiumy i wygląd dla czytelników. Musiałem mieć kogoś, kto ma tysiące lat, ponieważ to jest to, o czym wspomniał Sagan, i dlatego wybrałem Lao Tzu. Poza tym musiałem mieć Teddy'ego Roosevelta, ponieważ to mój facet. 8211 Teraz jest twoja kolej 8211, którą wybrałeś pięć książek i autorów. 8211 Podziękowania dla Janice i Renee za sugestię tego cytatu. Tutaj jest klip z Kosmosu. 8211 Przypadkowo, właśnie wczoraj Brain Pickings opublikował listę czytelniczą Carla Sagan8217 z roku 1954. Sprawdź, co ten wspaniały człowiek nakarmił swoim mózgiem. Mój zmarły przyjaciel Ron był kolekcjonerem antykwariuszy i twierdził, że sam obiekt fizyczny ma znaczenie. Opowiadał kiedyś historię o książce, którą posiadał w kolekcji astronoma Edwina Hubble'a. Kiedy otworzyłeś strony, złapałeś silny powiew wiśniowego tytoniu. Niemal wszystkie fotografie astronoma pokazują mu z fajką w dłoni. Ta szczegółowa informacja zawierała informacje o przeszłości i dała poczucie więzi z nią. Jest podobna historia Astronoma i autora Owen Gingerich, który napisał książkę pod tytułem 8220 The Book Nobody Read8221 o De Revoltionibus, przełomowym dziele Mikołaja Kopernika, które odważnie przekonywało, że słońce leży w centrum Układu Słonecznego. Od dawna było w posiadaniu dużej grupy naukowców, którzy, mimo że książka była na czele nowego sposobu patrzenia na wszechświat, w swoim czasie nie miało to wielkiego wpływu, dopóki Galileo nie przekroczył połowy wieku później i przyniósł koncepcję do głowy. Gingerich właściwie wyśledził praktycznie każdą zachowaną kopię pierwszego wydruku dzieła i przestudiował strony. W nich znalazł okruchy chleba, włosy, ciężko przerzucone kartki i, co najważniejsze, notatki z marginesu pozostawione przez czytelników. Podobnie jak niektóre wczesne, ręcznie pisane BBS, marginalia De Revolutionibusa pozwoliła gingerichowi ustalić, że książka nie tylko została przeczytana, ale że została przemyślana, omówiona i zinternalizowana przez bardzo wiele osób. Tego rodzaju rzeczy giną z efemerycznym e-bookiem. Książka to żywa istota. E-book to informacja. 1. Isaac Asimov 8211 Fantastyczny pisarz 2. Lao Tzu 8211 Wielki myśliciel 3. JRR Tolkein 8211 Facet po prostu wymyślił język z pełną gramatyką dla swojej serii. Nie możesz stać się bardziej błyskotliwy niż 4. Ved Vyas 8211 Autor Mahabharaty. Jeden z najdawniejszych, najdłuższych i najbardziej złożonych eposów, jakie kiedykolwiek napisano. 5. Ostatni byłby rzut między Charlesa Dickensa i Marka Twaina. Ten jeden komiks podsumowuje całe moje życie. Jeśli zaczniemy przywracać ludzi do życia, myślę, że powinni wybrać ludzi, którzy nie byli uznawani za swoją wielkość w swoim życiu. Na przykład Emily Dickenson, żeby wiedzieć, ile docenia jej pracę. Kocham twoje rzeczy, ale I8217 powstrzymałem się od komentowania do dzisiaj. Zapierająca dech w piersiach praca. Sun Tzu - Sztuka wojny Albert Einstein - Zebrane papiery Alberta Einsteina Chaucera - Jego pełne uczynki Edgar Allan Poe - Jego pełne dzieła Arystotelesa - Na duszy I8217dą pokusę, by rzucić Austinem, Shelleyem lub Bronte, tylko by odciąć na niektórych testosteronach, albo Dickensa czy Lovecrafta, tylko dlatego, że to były moje pierwsze wybory. Naprawdę próbowałem wyciągnąć listę pięciu i właśnie mnie przytłoczono. Daj mi 10, a może uda mi się go zawęzić. Poza tym papier ma znaczenie. Interakcja z fizyczną książką jest trzeźwym doświadczeniem, podobnie jak czytanie jest intelektualne. Ciężar papieru, odcięcie papieru, rodzaj atramentu, rodzaj wiązania8230 wszystkie te rzeczy wchodzą w doświadczenie. Oczywiście, jeśli czytasz papierowe książki o rynku masowym, może to wyglądać podobnie od książki A do książki B, ale mogę wyraźnie pamiętać książki po ich odczuciu i zapachu. I8217m inżynier oprogramowania, który robi prawie wszystko, co możliwe elektronicznie, ale na tym, będę znieść moją ziemię aż do dnia, w którym umrę. Dla mnie fizyczny aspekt książki ma znaczenie. W większości przypadków chciałabym się różnić, chociaż powiedziałabym, że kilka książek ma niezapomniany8230, powiedzmy, ciało. Jednak nadal uważam, że doświadczenie nie zostałoby znacznie zmniejszone, gdyby książka była elektroniczna, zwłaszcza jeśli nadal była zdjęcie okładki. przepraszam za mój zły angielski, to nie moja matka. to wszystko prawdy o lekturze i książkach, w jaki sposób człowiek prostacki może uczyć się od wielkich ludzi, gigantów i spotykać się wtedy jako przyjaciele w każdym momencie naszego życia. Musiałbym się zgodzić. Skomputeryzowane wersje są bardzo przydatne, ale nie potrafią utrzymać świecy w zapachu, odczuciu, dźwięku toczenia stron, zdolności do łatwego przewracania w tył i w przód8230 bez wirusów8230 .. To jeden z najlepszych cytatów Carla Sagana. Kiedy czytam jego książki, nie mogę pomóc, ale myślę, że tak naprawdę mówię w mojej głowie. I8217m wydrukuje to i umieści obok mojej małej biblioteki w domu. Dziękuję bardzo Dora I8217ve kupił Kindle w styczniu i muszę powiedzieć, że to kocham, ale wszystkie książki na nim były darmowe (patrz Amazon, Project Gutenberg, itp.) Kiedykolwiek kupuję książkę, kupuję wersję drukowaną. Tak, czytniki elektroniczne są świetne i niezwykle wygodne, ale nie ma w nich nic takiego jak prawdziwa książka. Kocham twoją pracę. Za każdym razem, gdy widzę nowy wpis w swoim kanale informacyjnym, zatrzymuję się, wkładam fajną muzykę i robię sobie małą przerwę, czytając ją. Tony Fisk (arfisk) No cóż, przypuszczam, że bladoniebieska kropka została zrobiona na śmierć teraz. Ten zabieg przywiązuje mi dużą wagę do drugiej połowy zwiastuna promocji nowej powieści Davida Brin8217s 8216Existence8217 (youtubewatchvwzr-DSDMkJM) Zawiera obce kryształowe artefakty zawierające osobowości wielkich filozofów obcych (być może). Tutaj kończy się wtyczka. Jeśli chodzi o moje pięć osób, to 8230 I8217m nie zamierza po prostu umieścić tu autorów8230 Tesli, jak powiedział tygenco. Ten człowiek był super-geniuszem i najmodniejszym naukowcem w historii, a także ojcem współczesnych czasów. Julius Ceaser. Zdaję sobie sprawę, że Ceaser i Napoleon są po prostu Hitlerem, pomijając ludobójstwo, ale nadal830 Platon, a może Arystoteles. Thomas Jefferson, żeby zobaczyć, po czyjej stronie będzie (oczywiście po pełnym wykształceniu współczesnych czasów) 8230 O, Boże, który jako piąty8230 Newton, da vinci, nebuchanezzer, sun tzu, charlemagne8230 It8217 jest tak trudny do wyboru8230 Przypuszczam, że Wybieram Newtona. Cytując Neil degrasse Tyson, którego cytowałeś, 8220 Nie mógł wyrazić swojej pracy w normalnej matematyce, więc wymyślił rachunek, a potem, on się skończył 268221, po prostu usiadłem z uczuciem niepokoju, a następnie nie byłem gotowy na następny intensywny tydzień przygotowań do mojego angielskiego Testy Praxis II. W jakiś sposób wydarzył się twój komiks. Dziękuję za przypomnienie, inspirację i kolory. Hey Gav 8212 Nie mogę uwierzyć, że wybrałeś ten cytat: jest to jeden z moich ulubionych filmów z prawdopodobnie najbardziej inspirującej i fascynującej sceny w 8220Cosmos8221 Carl Sagan8217s pisma i programy są pełne obserwacji o jakości klejnotów, ale ta jest czystą poezją, prostą i prostą. Twoja praca tutaj w Zen Pencils nigdy nie przestaje mnie zadziwiać. 8212 Twoja pasja do twojego rzemiosła jest naprawdę piękna. Zamawiam ten wydruk PRAWDĘ TERAZ Wielkie dzięki, człowieku Przyjaciel podał mi link do twojego najnowszego postu kilka godzin temu. Jestem na twojej stronie od tego czasu. Szczególnie podoba mi się ten. Mój cały czas ulubiony 5 (bez określonej kolejności) obejmuje: 1. Zabić przedrzeźniacza 8211 Harper Lee 2. Harry Potter z serii 8211 JK Rowling 3. Hobbit Władca Pierścieni inne książki o Śródziemiu 8211 Tolkien 4. Bóg małych rzeczy 8211 Arundhati Roy 5. Tysiąc cudownych słońc Kite Runner 8211 Khaled Hosseini

No comments:

Post a Comment